Thursday, March 8, 2007

Kertokaa pääsenkö mä enää ikinä...

...tai ainakaan seuraavaan kahteen vuoteen:

-yli kymmenen tunnin kaukolennolle eksoottiseen kohteeseen (ei varmaan ihan heti)

-festareille pomppimaan eturiviin (ai miten niin liian vanha ;) Niin ja pääsenhän mä ensi kesänä vaikka ankkarockiin jos tytöt nyt huolii enää mukaan. Mietin vaan jos tulee vatsansuojelufiilis tai jotain siellä..)

-ahtautumaan s-kokoiseen mekkoon. (turvottaa jo NYT niin että hampaat irvessä kiskoin farkut jalkaan)

-roadtripille/reilaamaan/telttailemaan kavereiden kanssa (jostain syystä mulla on sellainen fiilis etten olisi suosikkivaihtoehto reissuun parikuukautisen nyytin kanssa)

-nousuhumalaan?

Joo, tiedänhän mä että nämä itsekkäät rutinat luultavasti unohtuvat siinä vaiheessa jos sieltä mahasta nökö joskus putkahtaa (koputan puuta). Mutta saahan sitä ihmetellä..

p.s) HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ!

pp.s) Musta tuntuu että mun epäitsekäs mies on valmiimpi tähän vauvaan kuin minä. Toisaalta se ei olekaan se joka kantaa näkyvät seuraukset kropassaan..ellei toi psykosomaattisuus pahene ;)

4 comments:

Hanna Kopra said...

Pääset. Ehkä. Luultavasti. Jos vaan meet/meette. Miksi et? Ihan hyvin...

Evakkoonkin on pienten lasten kanssa päästy iät ja ajat, niin miksei telttailemaankin. Se on ihan perheen sisäinen juttu mitä tehdään ja missä vaiheessa.

Anonymous said...

Ekaa kertaa lukemassa. Otsikko veti puoleensa.
Mulla esikoinen on yllätysvauva, todellinen shokki niin minulle kuin miehellekin. Nyt meillä on jo kolme yhteistä lasta.

Kyllä sitä kummasti pääsee mihin haluaa lapsenkin kanssa, ja pystyy tekemään asioita. Tod.näk. itsekin muuttuu ja toiset asiat tulevat tärkeämmiksi kuin toiset.

Itse porasin esikoisen odotusaikan 34+ viikolla, että ei musta ole äidiksi ja voiko tän vielä peruuttaa. Hyvin silti pärjäsin:)
Onnea odotukseen.

Anonymous said...

- tottakai pääset, pienet vauvathan parhaassa tapauksessa vaan syö ja nukkuu, mikäs siinä on lennellessä (pahimmassa tapauksessa jotain ihan muuta)
- toki, eikö se Valpio ollut festareilla pienen vauvankin kanssa, kuulokkeet vaan korviin vauvalle ja menoks
- mekkoonkin varmasti, _aina_ ne kilot ei jää ;)
- noista en osaa sanoa
- aivan varmasti, riippuu tietty imetyksen kestosta, heh

Kyllähän vauva rajoittaa, ei siitä mihinkään pääse. Mutta tulevaisuuden haaveetkin vauvan tulon jälkeen voi kummasti heittää toiseen laitaan. Siitähän se kuitenkin on kiinni, mitä itse haluaa. Tsemppiä odotukseen!

pikkumyy said...

Kaikki ovat niin kannustavia.. voi ei, tää on joku hormoniryöppy, mutta mulle tuli oikein liikutus! (voi elämä:)Itsestähän se on kiinni, vaikka tietenkin pieni vauvaressu rajoittaa elämää. Siihen pitää hiljalleen sopeutua, siksi odotusaika varmaan onkin niin pitkä.